30.9.-4.10.2024
Dary podzimu
V ranním kruhu jsme si svěřovali své pocity, jak jsme prožili prodloužený víkend a povídali jsme si o přírodninách, jaké najdeme v lese. Mluvili jsme o stromech, listech a plodech podzimních stromů. Byli jsme také v lese na procházce, kde jsme nasbírali listy na výtvarnou výchovu a kaštany, které použijeme v matematice.
- logopedická cvičení (dechová cvičení, cviky mluvidel, artikulační cvičení)
- recitaci slov a říkanek – dbali jsme na správnou výslovnost hlásek
- naučili jsme se novou básničku „Dny v týdnu“
- grafomotorika – děti trénovaly správný úchop psacích potřeb a polohu těla u psaní
- práce v centrech aktivit – kaštanová matematika, puzzle, lisujeme listy
- čísla 1-5, porovnávání, vzestupně a sestupně,
- zkoušíme psát číslici 1,2
- vykreslené a napsané písmeno A, E
- používáme na interaktivní tabuli program Kaminet, Školákov
- časová orientaci včera – dnes – zítra
- sluchová paměť – zapamatování si vět z pohádky
- Báseň- Foukej, foukej větříčku- zvládli jsme se naučit
- opětovná práce v centrech aktivit zaměřených na téma Dary podzimu
- četba pohádky „O pejskovi a kočičce“ rozbor pohádky
- TV – poprvé tělocvična, děti byly seznámeni s bezpečností a chováním v tělocvičně. (běh, štafeta, překážková dráha, míčové hry
- výuku jsme ukončovali hodnotícím kruhem.
Báseň:
Ahoj pane pondělí,
copak dělá úterý?
Povídala paní středa,
že to poví čtvrtkovi,
že šel pátek se sobotou
na procházku v neděli.