10. 10.
Ranní kruh (DH “Snídaně”- sluchová paměť´; pravolevá orientace, porovnávání čísel - papírové číslice)
Čj - hláska a písmeno S, s, uč. ABC str. 34 a 35 (bez cv. 1); fonematická cvičení - DH; mazací tabulka (známá písmena a číslice)
M - číslice 0, číselná řada 0-4, sčítání v oboru do čtyř, uč. str. 24, DH - interaktivní tabule
Centra aktivit:
Čj - určování pozice hlásky ve slovech, rozvoj zrakového vnímání, určování délek hlásek, písmena M, A; pracovní listy
Psaní - písanka str. 27 – 29, pracovní list
M – rozvoj logického myšlení, posloupnosti, množiny prvků, sčítání, porovnávání čísel, rozklad čísel; pracovní listy
Prv – vlajka ČR, důležitá telefon. čísla, vhodné/nevhodné chování, správný pohyb po silnici; pracovní listy, uč. prvouky str. 11
Vv – kresba spolužáka/spolužačky
Pč - modelování všech typů již probraných písmen (modelína)
Hodnotící kruh
Aj - č: slovní zásoba - ruller, crazon, rubber, chair
písnička učebnice strana. č. 8
Aj - ž: vocabulary; The story
(Od pí. Dimové: dnes jsme opakovali školní pomůcky. Nově jsme se učili další pomůcky a písničku. V učebnici jsme opakovali str. 7 a nově jsme probrali str. 8; PS: str. 7 (Vybarvování pod diktátem).
S přáním pěkného odpoledne
H. Č.