14. 10.

Publikováno: 14. 10. 2024 Autor(ka): Helena Čamachová

Ranní kruh (sdílení víkendových zážitků, představování hraček, fonetická cvičení) 

Čj - poznávání a čtení písmen: M, A, L, E, S (tiskací i psací, malá i velká); rozvoj sluch. percepce; DH, uč. ABC str. 36 cv. 3, str. 37 

M - porovnávání čísel, součtová pyramida, krokování na číselné ose, sčítání a odčítání s nulou; tabulka, HD, uč. str. 25 

Čj - uvolňovací cviky, psaní číslic 0-4, psaní velkých tiskacích písmen M, A, L, E, S, nácvik částí psacích písmen; mazací tabulka 

Centra aktivit: 

    Čj - určování pozice hlásky ve slovech, rozvoj zrakového vnímání, určování délek hlásek, písmena M, A; pracovní listy 

    Psaní - písanka str. 27 – 29, pracovní list 

    M – rozvoj logického myšlení, posloupnosti, množiny prvků, sčítání, porovnávání čísel, rozklad čísel; pracovní listy 

    Prv – vlajka ČR, důležitá telefon. čísla, vhodné/nevhodné chování, správný pohyb po silnici; pracovní listy, uč. prvouky str. 11 

    Vv – kresba spolužáka/spolužačky 

    Pč - modelování všech typů již probraných písmen (modelína) 

If - seznámení s Bee-boty 

Hodnotící kruh 

 

Přeji všem pěkné odpoledne 

H. Č.

 

Pracovní list Psaní číslic 0 a 1  by měl být vypracován do středy.

Prosím trénujte s dětmi čtení slabik a slov z probraných písmen (např. z učebnice do str. 37 a ze středové přílohy učebnice ABC (cv. 1-4)).

Rychle k cíli