14. 10.
Ranní kruh (sdílení víkendových zážitků, představování hraček, fonetická cvičení)
Čj - poznávání a čtení písmen: M, A, L, E, S (tiskací i psací, malá i velká); rozvoj sluch. percepce; DH, uč. ABC str. 36 cv. 3, str. 37
M - porovnávání čísel, součtová pyramida, krokování na číselné ose, sčítání a odčítání s nulou; tabulka, HD, uč. str. 25
Čj - uvolňovací cviky, psaní číslic 0-4, psaní velkých tiskacích písmen M, A, L, E, S, nácvik částí psacích písmen; mazací tabulka
Centra aktivit:
Čj - určování pozice hlásky ve slovech, rozvoj zrakového vnímání, určování délek hlásek, písmena M, A; pracovní listy
Psaní - písanka str. 27 – 29, pracovní list
M – rozvoj logického myšlení, posloupnosti, množiny prvků, sčítání, porovnávání čísel, rozklad čísel; pracovní listy
Prv – vlajka ČR, důležitá telefon. čísla, vhodné/nevhodné chování, správný pohyb po silnici; pracovní listy, uč. prvouky str. 11
Vv – kresba spolužáka/spolužačky
Pč - modelování všech typů již probraných písmen (modelína)
If - seznámení s Bee-boty
Hodnotící kruh
Přeji všem pěkné odpoledne
H. Č.
Pracovní list Psaní číslic 0 a 1 by měl být vypracován do středy.
Prosím trénujte s dětmi čtení slabik a slov z probraných písmen (např. z učebnice do str. 37 a ze středové přílohy učebnice ABC (cv. 1-4)).