15. 10.
Ranní kruh (T: zítřejší pyžamový den; sluchová percepce - syntéza slov)
Čj - uvolňovací cviky, prvky písmen; lipové listy, písanka str. 30, tabulka, pracovní list
M - porovnávání čísel, odčítání v oboru do 4, slovní úlohy, uč. str. 26, maz. tabulka, DH
Čj - písmeno O (poznávání, čtení), psaní velkého tiskacího O, hledání písmen ve slovech, uč. ABC str. 38, 39; čtení slabik – DH (interaktivní tabule), hláska O ve slovech
Centra aktivit:
Čj - určování pozice hlásky ve slovech, rozvoj zrakového vnímání, určování délek hlásek, písmena M, A; pracovní listy
Psaní - písanka str. 27 – 29, pracovní list
M – rozvoj logického myšlení, posloupnosti, množiny prvků, sčítání, porovnávání čísel, rozklad čísel; pracovní listy
Prv – vlajka ČR, důležitá telefon. čísla, vhodné/nevhodné chování, správný pohyb po silnici; pracovní listy, uč. prvouky str. 11
Vv – kresba spolužáka/spolužačky
Pč - modelování všech typů již probraných písmen (modelína)
Hodnotící kruh
Přeji Vám pěkný zbytek dne
H.Č.
Pozn.: Zítra je pyžamový i tělocvik. Děti mohou zůstat v pyžamech, jen je potřeba mít obuv do tělocvičny se světlou podrážkou.