15. 10.

Publikováno: 15. 10. 2024 Autor(ka): Helena Čamachová

Ranní kruh (T: zítřejší pyžamový den; sluchová percepce - syntéza slov) 

Čj - uvolňovací cviky, prvky písmen; lipové listy, písanka str. 30, tabulka, pracovní list

M - porovnávání čísel, odčítání v oboru do 4, slovní úlohy, uč. str. 26, maz. tabulka, DH 

Čj - písmeno O (poznávání, čtení), psaní velkého tiskacího O, hledání písmen ve slovech, uč. ABC str. 38, 39; čtení slabik – DH (interaktivní tabule), hláska O ve slovech

Centra aktivit: 

    Čj - určování pozice hlásky ve slovech, rozvoj zrakového vnímání, určování délek hlásek, písmena M, A; pracovní listy 

    Psaní - písanka str. 27 – 29, pracovní list 

    M – rozvoj logického myšlení, posloupnosti, množiny prvků, sčítání, porovnávání čísel, rozklad čísel; pracovní listy 

    Prv – vlajka ČR, důležitá telefon. čísla, vhodné/nevhodné chování, správný pohyb po silnici; pracovní listy, uč. prvouky str. 11 

    Vv – kresba spolužáka/spolužačky 

    Pč - modelování všech typů již probraných písmen (modelína) 

Hodnotící kruh 

 

Přeji Vám pěkný zbytek dne 

H.Č.

 

Pozn.: Zítra je pyžamový i tělocvik. Děti mohou zůstat v pyžamech, jen je potřeba mít obuv do tělocvičny se světlou podrážkou. 

Rychle k cíli