17. 10.
Ranní kruh (názorné matematické příklady a porovnávání (kaštany a papírová mat. znaménka); rozvoj sluchového vnímání - vytleskávání slabik, rýmy)
Čj - čtení slabik (tiskací a psací písmo), čtení obrázkových vět; učebnice ABC str. 41, pracovní listy, DH - interaktivní tabule
M - číslo a číslice 5; rovinné útvary - trojúhelník, čtverec, obdélník, kruh; orientace v rovině; učebnice str. 28, DH-mazací tabulka, interaktivní tabule
Centra aktivit:
Čj - určování pozice hlásky ve slovech, rozvoj zrakového vnímání, určování délek hlásek, písmena M, A; pracovní listy
Psaní - písanka str. 27 – 29, pracovní list
M – rozvoj logického myšlení, posloupnosti, množiny prvků, sčítání, porovnávání čísel, rozklad čísel; pracovní listy
Prv – vlajka ČR, důležitá telefon. čísla, vhodné/nevhodné chování, správný pohyb po silnici; pracovní listy, uč. prvouky str. 11
Vv – kresba spolužáka/spolužačky
Pč - modelování všech typů již probraných písmen (modelína)
Aj - č: opakování barev a školních pomůcek; nové učivo - slova: wood, paper, rubber. Co pochází ze stromů? ( pencil, chair...atd.). PS: str. 8- celá; str. 46/1
Aj - ž: Materiály; slovní zásoba - wood, paper; opakování školní pomůcky a barvy
Hodnotící kruh
S přáním pěkného odpoledne
H. Č.
Pozn.: Děti dostaly pracovní list Kruhy (do pondělí). Nazapomínejte trénovat čtení písmen, slabik a krátkých slov (i psací tvary písmen).