21. 2. 2022

Publikováno: 21. 2. 2022 Autor(ka): Zuzana Petráňová

Milí rodiče!

V pátek jsem si myslela, že se dnes budeme jako obvykle učit ve škole, ale nakonec to dopadlo trochu jinak. Nechala jsem si před návštěvou rodičů udělat PCR test na covid a vyšel mi pozitivní. Jsem tedy v izolaci a děti učím na dálku přes počítač. Ve třídě je přítomna asistentka, která pomůže dětem se vším, co na dálku nevyřešíme. Je to jistě provizorní řešení, ale snad lepší, než aby se u dětí střídali každou hodinu jiní učitelé. 

V ČJ jsme dnes převyprávěli článek o výletě do mlýna, znovu jej přečetli a pak na straně 50 rozhodovali o pravdivosti vět podle článku. Také jsme přečetli slovní spojení v posledním cvičení a připojili správný obrázek. Na tabulky jsme trénovali zápis slov psacím písmem podle obrázků (síto, pila, tulipán). V písance jsme cvičili psaní dvojhlásek na straně 10.

V další hodině ČJ jsme si zopakovali, co víme o větě a co je to otázka. Dále jsme přečetli Samovy otázky na straně 51 a zapisovali odpověď z nabídky ve sloupci vpravo. Také jsme si vysvětlili, co jsou slova protikladná a pak četli slova a čarou spojovali dvojice protikladů. V písance jsme dopsali stranu 10 a nakonec napsali na tabulky větu podle obrázku. Za úkol je procvičování čtení otázek a odpovědí na straně 51.

V matematice jsme řešili indiánské slovní úlohy, trénovali sčítání a odčítání s kartami čísel a hledali tajemné číslo. V učebnici jsme pokračovali na straně 23 - cvičení 2 je za domácí úkol, ostatní cvičení jsme počítali ve škole. Na stránce 24 jsme ještě spočítali cvičení 5.

Další hodinu děti malovaly svoji oblíbenou činnost při TV, poslední hodinu měly děti atletiku s panem učitelem Janečkem.

Pěkné odpoledne všem přeje Z. Petráňová

Rychle k cíli