4. 10.
Vážení rodiče, milé děti,
omlouvám se za mou absenci na tomto webu. Se změnou jména však začala i změna administrace a přihlašovacích údajů, které mi zamezili přístup na tyto stránky.
Dnešní pondělní den jsme začali ranním kruhem se třídou 2.C. Každý mohl říct svůj zážitek z prožitého víkendu pouze za pomocí dvou vět. Dále jsme se rozhýbali pohybovými hry - "Cukr, káva, limonáda", "Honzo vstávej". Tyto hry nám sloužili i pro procvičení jednoduchého počítání.
Dále jsme se rozdělili do center aktivit, kde si opět žáci vybrali své dnešní zaměření zapsali se na lístečky. Následně žáci pracovali na zadaných úkolech (tyto centra pokračují jíž od pátku).
Ateliér - výroba barevného deštníku ve formátu A3 za pomocí šablony a vodových barev
Matematiky - skládání příkladů za pomocí přírodnin, zapisování do záznamového archu, násobilka s Mimoňem, hra "Já mám, kdo má?"
Vědy a objevy - foukání papírové kuličky do skleněné nádoby, zapisování do záznamového archu, výroba slunečních hodin, praktická ukázka slunečních hodin
Na závěr jsme svou práci zreflektovali v komunitním kroužku.
V těchto centrech budeme pokračovat ještě zítra :-)
Bohužel v hodinách neustále řešíme problémy v chování, které žáky vyrušují od jejich práce. Těmto žákům je neustále domlouváno, rezebíráno toto chování v závěrečném kruhu, ale zatím nedochází k žádným změnám. Z tohoto důvodu budu muset přikročit již s prosbou o Vaší pomoc s řešením této situace.
Také co se týče práce v pracovních sešitech, tak je u každého žáka vypracována v jiné kvalitě - za to však nemohou děti, vy a ani já. Bohužel suplování za mou nepřítomnost nedohlédlo na řádné plnění plánů, které jsem vyučujícím připravila k plnění. Navrhuji však, abychom pracovní sešity nechali tak jak jsou vypracovány (i s patřičnými mezerami) a společně pak pokračovali v práci dál (doplnění těchto mezer nechám na individuální práci dětí). - doplnění však není podmínkou!
Děkuji.
H. H.