16.3.2020

Publikováno: 16. 3. 2020

Dobré ráno, třído 3.A, 

tento týden se zkusíme učit podle rozvrhu a pokusíme se také vzájemně si poslat a zkontrolovat nějaké úkoly (uvidíme, jaké budou naše možnosti a jak bude vše fungovat).

 

  1. hodina - AJ (obě skupiny)
  • PS: s. 57/cv.3 - prohlédni si obrázek, očima sleduj krátkou básničku a zároveň si ji poslechni - Hello, little hamster.

- zkus si básničku říci společně s poslechem

- nad každý řádek básničky si zkus česky napsat, co to znamená - slovíčka, která neznáš vynechej, obrázek vybravi dle těchto instrukcí: 

MOUSE HAS GOT: red boots, yellow skirt, green T-shirt, blue radio

HAMSTER HAS GOT: orange T-shirt but letter H is white, brown shorts and black boots

  • Ps: s. 57/cv.4 - CAN YOU FIND GREG´S FHINGS?

- vezmi si na pomoc učebnici a prolistuj strany 36-42 kde najdeš správné Gregovi věci

- v pracovním sešitě tyto věci zakroužkuj a vybarvi stejně, jako jsou v učebnici

- pod každou věc napište anglicky barvu, kterou jste při vybarvování použili

  • úkoly máš za sebou - zahraj si hru a procvič si slovíčka - vocabulary
  1. hodina - M

- čekají nás počty do 1000 s přechodem přes základ

- nezapomeňte, že si můžete vždy rozložit menší číslo tak, abyste si dopočítali do nejbližší vyšší desítky/stovky

U: s.79/cv.2 - pozorně si prohlédněte rozklad čísel v oranžové tabulce a přečtěte si postup, to samé na str.80/cv.5

- napiš si do sešitu (na papír) tyto 2 příklady a zkus je vypočítat a pěkně si je rozložit: 370+50 = , 463+40 = 

- otevřete si PS: s.22/ cv. 1 - zkuste počítat a v hlavě si čísla rozkládejte, pokud to nejde - pište si příklady na papír vedle s celým rozkladem

PS: s. 22/cv.2 - pozorně si přečtěte sl.úlohu, barevně si podtrhněte důležité informace, uvědomte si, co bude počítat a jak - zapište všechny příklady a jednu odpověď na výraznou otázku 

- zamyslete se ještě jednou nad úlohou a odpovězte na cv.3

- str.22 dokončit: cv. 4 - zapisuj čísla podle instrukcí, cv.5 - zopakuj si násobilku 

  1. hodina - HV a trocha opakování

- vezmi si čistý papír a napiš: 16.3. - úkol č. 1 (bude jich v tomto týdnu více, takže zapisuj poctivě a papír neztrať) 

- Na zahradě jsem Vám vyfotila jarní rostlinky (viz.foto), zapiš jak se jmenuje tato rostlina. Do jaké skupiny rostlin jí řadíme? Namaluj obrázek a popiš části rostliny včetně té podzemní. Z čeho tato rostlina vyrůstá? (Z kořene? Cibulky?)

- zazpívej si k tomu tuto písničku - třeba ti o napoví k tvým odpovědím: písnička

  1. hodina - ČJ 

- doporučuji sledovat Učítelka dnes si zopakujete slovní druhy!

- zopakuj si, co jsou to antonyma = slova opačného významu - protiklady

- vezmi si žlutou učebnici ČJ a hned na deskách je přehled vyjm.slov - zopakuj si je nahlas (především ta, která ti nejdou)

- otevři si PS: str. 12/cv. 1 a s pomocí učebnice zkus vyhledat a doplnit protiklady z vyjm.slov

- cv.2 - doplňuj a odůvodňuj si nahlas

- zopakuj si, co jsou to podstatná jména, co u nich určujeme a doplň řádky pod cv.2 

NAŠE UČENÍ JE DNES U KONCE. DOUFÁM, ŽE SE VÁM PRÁCE DAŘILA :) 

Dnes zatím dobrovolně, kdo má zájem vyfotí mi a pošle ke kontrole obrázek z AJ nebo úkol č.1 z PRV :) Můžete posílat na e-mail, nebo klidně na WhatsApp. 

 

Zdraví Vás p.uč. Andrea 

 

Rychle k cíli