16.3.2020
Dobré ráno, třído 3.A,
tento týden se zkusíme učit podle rozvrhu a pokusíme se také vzájemně si poslat a zkontrolovat nějaké úkoly (uvidíme, jaké budou naše možnosti a jak bude vše fungovat).
- hodina - AJ (obě skupiny)
- PS: s. 57/cv.3 - prohlédni si obrázek, očima sleduj krátkou básničku a zároveň si ji poslechni - Hello, little hamster.
- zkus si básničku říci společně s poslechem
- nad každý řádek básničky si zkus česky napsat, co to znamená - slovíčka, která neznáš vynechej, obrázek vybravi dle těchto instrukcí:
MOUSE HAS GOT: red boots, yellow skirt, green T-shirt, blue radio
HAMSTER HAS GOT: orange T-shirt but letter H is white, brown shorts and black boots
- Ps: s. 57/cv.4 - CAN YOU FIND GREG´S FHINGS?
- vezmi si na pomoc učebnici a prolistuj strany 36-42 kde najdeš správné Gregovi věci
- v pracovním sešitě tyto věci zakroužkuj a vybarvi stejně, jako jsou v učebnici
- pod každou věc napište anglicky barvu, kterou jste při vybarvování použili
- úkoly máš za sebou - zahraj si hru a procvič si slovíčka - vocabulary
- hodina - M
- čekají nás počty do 1000 s přechodem přes základ
- nezapomeňte, že si můžete vždy rozložit menší číslo tak, abyste si dopočítali do nejbližší vyšší desítky/stovky
U: s.79/cv.2 - pozorně si prohlédněte rozklad čísel v oranžové tabulce a přečtěte si postup, to samé na str.80/cv.5
- napiš si do sešitu (na papír) tyto 2 příklady a zkus je vypočítat a pěkně si je rozložit: 370+50 = , 463+40 =
- otevřete si PS: s.22/ cv. 1 - zkuste počítat a v hlavě si čísla rozkládejte, pokud to nejde - pište si příklady na papír vedle s celým rozkladem
PS: s. 22/cv.2 - pozorně si přečtěte sl.úlohu, barevně si podtrhněte důležité informace, uvědomte si, co bude počítat a jak - zapište všechny příklady a jednu odpověď na výraznou otázku
- zamyslete se ještě jednou nad úlohou a odpovězte na cv.3
- str.22 dokončit: cv. 4 - zapisuj čísla podle instrukcí, cv.5 - zopakuj si násobilku
- hodina - HV a trocha opakování
- vezmi si čistý papír a napiš: 16.3. - úkol č. 1 (bude jich v tomto týdnu více, takže zapisuj poctivě a papír neztrať)
- Na zahradě jsem Vám vyfotila jarní rostlinky (viz.foto), zapiš jak se jmenuje tato rostlina. Do jaké skupiny rostlin jí řadíme? Namaluj obrázek a popiš části rostliny včetně té podzemní. Z čeho tato rostlina vyrůstá? (Z kořene? Cibulky?)
- zazpívej si k tomu tuto písničku - třeba ti o napoví k tvým odpovědím: písnička
- hodina - ČJ
- doporučuji sledovat Učítelka dnes si zopakujete slovní druhy!
- zopakuj si, co jsou to antonyma = slova opačného významu - protiklady
- vezmi si žlutou učebnici ČJ a hned na deskách je přehled vyjm.slov - zopakuj si je nahlas (především ta, která ti nejdou)
- otevři si PS: str. 12/cv. 1 a s pomocí učebnice zkus vyhledat a doplnit protiklady z vyjm.slov
- cv.2 - doplňuj a odůvodňuj si nahlas
- zopakuj si, co jsou to podstatná jména, co u nich určujeme a doplň řádky pod cv.2
NAŠE UČENÍ JE DNES U KONCE. DOUFÁM, ŽE SE VÁM PRÁCE DAŘILA :)
Dnes zatím dobrovolně, kdo má zájem vyfotí mi a pošle ke kontrole obrázek z AJ nebo úkol č.1 z PRV :) Můžete posílat na e-mail, nebo klidně na WhatsApp.
Zdraví Vás p.uč. Andrea