16.6.2020
Pěkný den, domácí parto!
máme tady další procvičování ČJ a M. Dnes si trošku odpočineme. Hurá na to!
MATEMATIKA
Dnes si trošku odpočineme od dělení se zbytkem a připomeneme si písemné odčítání.
NEZAPOMEŇ: počítáš ze spodu nahoru
ptáš se: Tři a kolik je osm? A pět! Zapíšeš pod čaru pět
- pokud se ptáš z většího čísla na menší př.: 6 a nad ním je 2 - přidáš si k němu desítku a ptáš se: Šest a kolik je dvanáct? ŠEST - zapíšeš a ka dalšímu řádu přičteš jedničku
- správný postup si můžeš zopakovat i na tomto videu
PS: s.35/ cv.5 - vypočítej příkaldy
- cv.6 - příklady si pečlivě zapiš pod sebe. Dodržuj ŘÁDY jednotek, desítek, stovek!
- cv.7 - vypočítej i zkoušku tak, že si rozdíl (výsledek) a menšenec (druhé číslo v zápise = to menší číslo) sečteč. Pokud ti vyjde číslo, které je v příkladu nahoře, počítal/-a jsi správně. Sčítát můžeš písemně pod sebou, nebo vedle sebe. Záleží na tobě.
ČESKÝ JAZYK
I v ČJ si dnes maličko oddechneme a zopakujeme si, co už umíme.
- připrav si červenou pastelku a místo paní učitelky oprav chyby na str.39/cv.5. (PS) Jakou známku byste žákovali dali? Zapište jí :-)
- procvičte si časování sloves
PS: s.40/cv.6 - doplň slovesné tvary do tabulky
PS: s.40/cv.7 - PRÁZDNINOVÉ PŘÁNÍ
- na linky napište své prázdninové přání např.:
- Co byste chtěli o prázdninách zažít?
- Kam se chystáte na výlet? Na dovolenou? K prarodičům? Na tábor?
- Co byste se chtěli o prázdninách nového naučit?
- Koho nebo co byste chtěli navštívit?
Kdo chce, může namalovat i pěkný obrázek či ilustraci.
Zdraví vás vaše paní učitelka Andrea L.