17.1.2020
Dobrý den,
tento týden jsme se naučili mnoho nových věcí př.: poznávat slovesa, podst.jména, zapisovat vzor pro souvětí. V matematice sčítáme a odčítáme dvojciferná čísla s přechodem přes základ. V PRV jsme si dnes vyprávěli o koloběhu vody v přírodě a pouštěli jsme si naučné video pro lepší pochopení.
Někomu činí v M velké problém rozklad čísel. Věnujte tomu prosím pozornost i doma. Můžete pracovat s učebnicí na str. 43-45. Buď si děti rozkládají v hlavě druhé číslo na jednotky a desítky, nebo si mohou sčítat desítky a jednotky zvlášť a poté sečíst výsledek.
Dále je potřeba neustále procvičovat vyjmenovaná slova i násobilku. Učiva ve třetím ročníku je hodně, a pokud někomu činí látka z předchozího pololetí problémy, těžko se mu bude navazovat na nové učivo.
Také vás chci požádat, abyste děti nechávali více číst zadání při domácí přípravě. Máme s tím stále potíže. Nechce se nám ho číst, nebo nerozumíme tomu, co máme dělat. Poslední dobou hodně pracujeme na stanovištích, kde si děti musí číst ve skupině instrukce k úkolu. Na samostatnosti a porozumění zadání budeme dále pracovat - JE TO MOC DŮLEŽITÉ!
Také vás chci požádat o dokoupení lepidel, nůžek, notýsků. Mnoho dětí se často omlouvá, že tyto věci nemá.
POROVNÁNÍ S PONDĚLNÍM PLÁNEM:
ČJ: navíc PS: s.33/cv.5
PRV: nestihli jsme s.36/cv.3 a s.35/cv.1
M: nestihli jsme geometrii s. 39
AJ: navíc jsme vypracovali s. 39 a 41, zapsali jsme si slovíčka a do gramatiky vazbu: Have got/ Haven´t.
- nová paní učitelka bude děti informovat o prověrkách do notýsku - prosím tedy o kontrolu
Děkuji vám za spolupráci a přeji Vám klidný víkend. A.L.