4.6.2020
Dobré ráno,
dnes se zkusíme připojit v 9:00 hod na ZOOM ze třídy :-) Moc se na vás těšíme.
Dnešní úkoly jsou následující:
ČESKÝ JAZYK
- naposledy jsme se naučili nový slovní druh PŘÍSLOVCE. Jak se na ně ptáme? K _ _ ? K _ _ ? K _ _ ? J _ _ ?
U: s. 142/ cv. 9 - vypracuj na podložku a správně se na PŘÍSLOVCE zeptej
U: s. 142/ cv. 10 - doplň I/Y na podložku, poté vytvoř z přídavných jmen - příslovce
PS: s. 30 - postupně vypracuj celou stranu
MATEMATIKA
Dnes se naučíme násobit násobky deseti jednociferným číslem
U: s. 92/ cv. 1 - pozorně si přečti úlohu a prohlédni si postup počítání
5 x 60 = 300 (Je to jako 5x6=30 a k výsledku přidám jednu nulu od té šedesátky - tedy 300)
- prohlédni si zbylý cvičení na této straně a zkus si na ně odpovědět, nebo je vypracuj na podložku
PS: s.30/ cv.1 a cv.2
- nejprve si pozorně přečti zadání úloh
- násobíš? sčítáš? JAK BUDE VYPADAT PŘÍKLAD?
- příklad bude vypadat podobně jako ve cv.7 - to co násobíš, dej do závorky a potom přičteš zbylé číslo
- zopakuj si násobky 5 a násobky 6 využiješ je v dalším cvičení
PS: s.30/cv.3, zapisuj násobky, to znamená výsledky příkladů: 1x50=50, 2x50=100 ..........máš však zapisovat od NEJVĚTŠÍHO, musíš tedy začít číslem 500
- dokonči celou stranu 30. POZOR ve cv.7 - závorky mají vždy přednost, proto si je vypočítej jako první
ČTENÍ
- přečti si několik stránek ve své rozečtené knize
- za odměnu si poslechni audiopohádku od známého autora Karla Čapka - můžeš si k ní namalovat ilustraci
Pěkný den AL