4.6.2020

Publikováno: 29. 5. 2020

 Dobré ráno,

dnes se zkusíme připojit v 9:00 hod na ZOOM ze třídy :-) Moc se na vás těšíme.

Dnešní úkoly jsou následující: 

 

ČESKÝ JAZYK 

- naposledy jsme se naučili nový slovní druh PŘÍSLOVCE. Jak se na ně ptáme? K _ _ ? K _ _ ? K _ _ ? J _ _ ? 

U: s. 142/ cv. 9 - vypracuj na podložku a správně se na PŘÍSLOVCE zeptej

U: s. 142/ cv. 10 - doplň  I/Y na podložku, poté vytvoř z přídavných jmen - příslovce

PS: s. 30 - postupně vypracuj celou stranu

 

MATEMATIKA

Dnes se naučíme násobit násobky deseti jednociferným číslem

U: s. 92/ cv. 1 - pozorně si přečti úlohu a prohlédni si postup počítání

5 x 60 = 300  (Je to jako 5x6=30 a k výsledku přidám jednu nulu od té šedesátky - tedy 300

- prohlédni si zbylý cvičení na této straně a zkus si na ně odpovědět, nebo je vypracuj na podložku

PS: s.30/ cv.1 a cv.2 

- nejprve si pozorně přečti zadání úloh

- násobíš? sčítáš? JAK BUDE VYPADAT PŘÍKLAD? 

- příklad bude vypadat podobně jako ve cv.7 - to co násobíš, dej do závorky a potom přičteš zbylé číslo 

- zopakuj si násobky 5 a násobky 6 využiješ je v dalším cvičení

PS: s.30/cv.3, zapisuj násobky, to znamená výsledky příkladů: 1x50=50, 2x50=100  ..........máš však zapisovat od NEJVĚTŠÍHO, musíš tedy začít číslem 500 

- dokonči celou stranu 30. POZOR ve cv.7 - závorky mají vždy přednost, proto si je vypočítej jako první 

 

ČTENÍ

- přečti si několik stránek ve své rozečtené knize

- za odměnu si poslechni audiopohádku od známého autora Karla Čapka - můžeš si k ní namalovat ilustraci 

 

Pěkný den AL

Rychle k cíli