6.4.2020

Publikováno: 5. 4. 2020

Krásný sluníčkový den,

doufám, že jste načerpali novou energii na čerstvém vzduchu a že jste také trošku provětrali hlavičky. 

V ČJ v učebnici přeskočíme 2 kapitoly (Tábornická, Hravá) k těm se vrátíme společně ve škole. Nyní se přesuneme na kapitolu ROSTLINNÁ na str.124, kde nás čeká další slovní druh PŘÍDAVNÁ JMÉNA. Vzpomeňte si, že jsme si o nich ve škole už povídali a to, když jsem vám popisovala, jaký je Lajka a nebo jsem vám malovala na tabuli kohouta a vy jste říkali, jaký je - jak vypadá. Uvidíte, že je už umíte a nebude to těžké. 

 

ČESKÝ JAZYK

U: s.124 - ROSTLINNÁ 

- přečtěte si pěkně nahlas kapitolu - Pšenice

- připomeň si: Co to ta pšenice je? Co se z ní vyrábí? A kam patří do zeleniny/ovoce/hosp.plodin?

- s.125/cv.5 - ústně si projděte celé cvičení a na závěr si přečtěte pro připomenutí oranžovou tabulku 

- vyhledej všechna přídavná jména: pomoz si otázkami: Jaký? Který? Čí? 

- z podstatných jmen zkuste vytvořit přídavná jména podle vzoru - neprve si prohlédněte obrázky 

- vyber si jednu svojí oblíbenou postavu a na papír o ní napiš 10 přídavných jmen 

př.: Krteček - Zeptám se: Jaký je? roztomilý, černý, nemluvný, malý, dětský, zvířecí, legrační, kamarádský

                                     Čí je krteček? Milerův 

 

MATEMATIKA

- vypočítej zpaměti tyto příklady (ústně)

- podle toho jaký ti výjde výsledek, tolikrát provedeš daný cvik 

 

5x0 = kliků

36:9 = výskoků

7x4= dřepů 

81:9 = zaskákej si panáka

72:9= sklapovačky

100:10 = žabák s výskokem 

 

PS: s.36 - vypracuj cv. 4, 5 a 6 (šedé a bílé sloupečky) 

- procvič si počty jiným způsobem na penězích

 

Volání na Skypu platí podle posledního rozpisu a to v pondělí, výjmečně ve čtvrtek (v pátek je svátek) a ve středu, kdo má zájem s paní uč. Smažíkovou AJ. 

 

Mějte se krásně. Zdraví vás paní uč. Andrea Lošková 

 

Rychle k cíli