Učivo - úterý 12. 5.
Dobrý den, také v následujících dnech budeme pokračovat v tomto zaběhlém režimu. Děkuji těm, kteří byli ohleduplní a odpověděli na mail. Další informace ohledně nástupu do školy, tj. 25. května, vám brzy podám.
Začneme:
1. h. - M - procvičujeme a opakujeme - PS str. 18/sloupce označené čísly 3, 4 a 5
- str. 19/3
2. h. - Čj - uč. str. 127/13 - napiš si vedle sebe - jaro, léto, podzim, zima a vhodná slova piš do sloupce pod název ročního období - ke každému období vymysli alespoň 5 přídavných jmen, slova by se neměla opakovat
- pod cvičení nakresli obrázek, který se týká jara
3. h. - Prv - uč. str. 33 - přečti si podkapitolu E. Slunce a Země a prohlédni si obrázek sluneční soustavy - najdi planetu Zemi a ukaž si ji prstem
- odpověz na následující otázky a zašli je na mail:
1. Kdo nebo co je zdrojem světla a tepla na naší planetě?
2. Má planeta Země prstenec, který vidíme například u Saturnu?
3. Čím to je, že se na Zemi střídá den a noc?
4. Co je to globus?
5. Která planeta sluneční soustavy je nejblíže Slunci?
4. h. - Čj - uč. str. 128/přečti si úvodní článek Brambory
- cv. 18 - z poslední věty textu najdi sloveso a pokračuj dle zadání, infinitiv (již jsme si tento výraz vysvětlovali - je to tvar slovesa, u něhož nelze určit osobu, je tzv. neutrální a končí písmenem t - např. plavat, skákat, smát se, zpívat)
JH