Matematika 4. 6.

Publikováno: 3. 6. 2020 Autor(ka): Milena Tuzarová

Dobrý den.

téma dnešní hodiny: Hranoly

  • nejdříve si zkontrolujte a opravte příklady z minulé hodiny (viz přiložený soubor)
  • pusťte si výukové video https://www.youtube.com/watch?v=eSJyuqagUIg a pozorně poslouchejte
  • prostudujte v uč. str. 254 - 255
  • do sešitu zapište téma hodiny a opište všechny informace o hranolech, které jste se dozvěděli ve videu – viz prezentace
  • pusťte si video https://www.youtube.com/watch?v=3hlozCwuT7I&t=53s a zkuste pojmenovat hranoly
  • Pomocí špejlí a plastelíny sestroj alespoň 2 modely hranolů (zkuste jiný hranol než krychli a kvádr). Vyfoť a pošli.
    např.:

Rychle k cíli