Matematika - plán od 10. do 14. 5.
Tento týden shrneme tématický celek "čtyřúhelníky". V něm jsme je nejprve našli, pak popsali jejich vlastnosti, rozdělili je na rovnoběžníky, lichoběžníky a další. K rovnoběžníkům, lichoběžníkům a trojúhelníkům jsme dodali vzorce na obvod a obsah.
Výpočty jsme si vyzkoušeli u každého z nich několikrát, dokonce i v týdenním úkolu a testu. Ukazovali jsme použití těchto výpočtů ve slovních úlohách - znovu jsme počítali ve škole i v týdenním úkolu.
Na závěr jsme prezenčně naživo zkoušeli rýsovat. Ukázali jsme znovu jednoduché konstrukce trojúhelníků - v loňském roce jsme to probírali také online, tak přišlo vhod si je připomenout ve škole. Že jsou jednoduché a tím pádem i základní, jsme ukázali i na sestrojení čtyřúhelníků.
Všechno výše uvedené najdeme v classroomu a svých sešitech, pokud je vedeme jak máme. A proto to můžeme v tomto týdnu 4x vyzkoušet a nemůže to dopadnout špatně.