
5.A a čtvrtý projektový den
Beseda s odborníkem. Návštěva paní lékárnice, pí. Kulhánková. Téma: léčivé byliny, prezentace, názorné ukázky sušených rostlin, extraktů z květů a pupenů, léčivých čajů, kapek, mastí. Žáci si mohli…
Beseda s odborníkem. Návštěva paní lékárnice, pí. Kulhánková. Téma: léčivé byliny, prezentace, názorné ukázky sušených rostlin, extraktů z květů a pupenů, léčivých čajů, kapek, mastí. Žáci si mohli…
2.B v rámci projektu spojila duševní a fyzickou stránku - plavali jsme a navštívili divadlo.
1.B se během další části projektu zaměřily na propojení odpočinku, duševní pohody a čtení a navštívili knihovnu. Dále se žáci věnovali během projektového dne ve škole smyslům. S básničkou si…
25. února proběhl v naší škole další celoškolní projektový den. Zaměřili jsme se v naší třídě na zdraví, předcházení nemocem a úrazům, na vhodnou první pomoc a řešení situací ohrožující člověka. Žáci…
Během další části projektu jsme se v pondělí zaměřili na propojení odpočinku, duševní pohody a čtení. V úterý nás čekaly smysly. S básničkou jsme si zopakovali 5 smyslů, zahráli si na obchodníky a…
3.C si na čtvrtý projektový den pozvala kondičního trenéra, který s nimi strávil přijemné dopoledne plné sportu.
Programu s panem Houdou se zúčastnilo celkem šest tříd. Dorazil k nám pan učitel Houda z Plzně, jehož přítomnost byla opravdu inspirující. Pan učitel Houda se s námi podělil o svůj fascinující…
Dne 25. února se v rámci celoškolního projektu "V zdravém těle, zdravý duch" spojily všechny tři třídy 8. ročníku do smíšených skupin a společně se vydaly na cestu poznávání duševní i tělesné pohody.…
Přípravná třída strávila krásný projektový den společně s části 2.C, která nešla plavat. Po společné snídani se seznámili s jógou, zatančili si, učili se správně dýchat a na závěr vše ukončili…
Tématem třetího projektového dne - zdravá výživa jsme se zabývali celý týden. Děti připravovaly zdravá jídla studené kuchyně, seznámily se s pyramidou zdravé výživy a ve skupinách ji tvořily.…
Projektový den jsme tentokrát měli zaměřený na zdravou stravu, v prvním bloku jsme navázali na znalosti z prvouky a povídali jsme si tom, co nejraději jíme a co bychom měli jíst nejčastěji a co jen…
Prvňáci si během projektového dne povídali o zdravé stravě. Seznámili se s pyramidou výživy a ve dvojicích si poté takovou pyramidu zkusili vytvořit. Na tvoření používali letáky, ve kterých hledali…
Téma třetího projektového dne nás provázelo skoro dva týdny, pracovali jsme s tématem v prvouce, centrech aktivit i ve čtení a výtvarné výchově. Povídali jsme si o zdravé výživě. Kromě ochutnávky…
Brusleníčko bylo prima, nebylo nám vůbec zima. Sluníčko moc svítilo, všem se nám to líbilo. Bruslení mám hodně rád, bruslím já i kamarád!
Žáci se seznámili s potravinovou pyramidu a společně ji vytvořili. Zpracovali pracovní list, ve kterém si upevnili získané znalosti.
Projektový den v 6.B byl naplněn mnoha informacemi o zdravé výživě. Projekt jsme zahájili online otázkami a odpověďmi s odborníkem na dětskou výživu RNDr. P. Suchánkem. Představili jsme si výživový…
V rámci projektu zdravý životní styl strávily děti celou hodinu na čerstvém vzduchu a zdravým pohybem. Bruslení je hodně baví a chtějí ho opět zopakovat. Druhou část projektu děti strávily workshopem…
Během dnešního projektového dne jsme si povídali o zdravém jídle, podívali se na potravinovou pyramidu, ve skupinách ji i vytvořili, zjistili, jestli je zdravý přidaný cukr, několikrát si zacvičili,…
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies