2. C - první projektový den
S žáky jsme si ukazovali a hledali způsoby, jak se můžeme vyrovnat s běžnými každodenními stresy, co dělat, když se necítíme dobře. Zkoušeli jsme si, jak můžeme po náročném dni relaxovat. Během dne…
S žáky jsme si ukazovali a hledali způsoby, jak se můžeme vyrovnat s běžnými každodenními stresy, co dělat, když se necítíme dobře. Zkoušeli jsme si, jak můžeme po náročném dni relaxovat. Během dne…
Projektový den jsme zahájili ranním kruhem, kde jsme si mimo jiné představili plán a cíl dne. Zaměřili jsme se na mezilidské vztahy a vnímání sebe sama. První část jsme věnovali aktivitám programu…
6.A se věnovala tématu péče o tělo. 1 hodinu jsme se podrobili fyzické zátěži v tělocvičně, poté jsme řešili péči o pleť a poslední hodinu jsme relaxovali u vybarvování mandal a jiných obrázků.
24. října jsme měli projektový den s malováním mandal. Malování mandal je naprosto ideální prostředek k meditaci a je vlastně přímo jedním ze způsobů, jak účinně meditovat. Mají uklidňující,…
Na první projektový den se 9. B těšila. Domluvili jsme se s prvňáčky, že je vezmeme s sebou do lesa na relaxační vycházku a při té příležitosti se s nimi společně vyfotíme. Ve druhé části dne jsme…
Projektový den jsme začali společnou snídaní v poklidné a pohodové atmosféře. Poté jsme se zamýšleli nad tím, co nám vytváří osobní pohodu a doplnili jsme, každý dle svého uvážení, pracovní listy.…
V rámci projektu jsme si povídali o tématu wellbeeing. Společně jsme v kruhu řešili, co nám přináší radost, u jakých činností se cítíme dobře. Poté jsme si ukázali mandaly a s patrony z devátých tříd…
Děti si připravovaly Halloweenskou komnatu na Strašidelný zámek a nacvičovaly si svoje představení. Poslední hodinu šly děti sbirat přírodní rekvizity v podobě listí a větví, aby více zdůraznily a…
Naše téma bylo strach. První hodinu jsme si odpovídali na otázky z kartiček. Druhou hodinu dělali žáci běhací doplňování pracovního listu, kde se na kartičkách dozvěděli něco více o strachu. Třetí…
Během projektového dne jsme si nejprve zahráli na bongo bubny, což byla skvělá zábava! Potom jsme se vrhli na různé hry s Duplo kostkami (tzv. Six Bricks). Stavěli jsme podle paměti, zkoušeli si…
Žáci ze 3.A a 3.B si užili krásný zážitek s terapeutickými psy. Dozvěděli se, že psi nejsou jen zábavní, ale dokážou také pomáhat lidem. Třeťáci si navíc vyzkoušeli, jaké to je pejska vodit a dávat…
Děti ze druhé třídy zahájely projektový den společnou snídaní a povídáním. Následovala pohádka a deskové hry. Po přestávce se děti přesunuly ven na relaxační procházku. Děti si den moc užily!
Prvním dnem projektu Ve zdravém těle, zdravý duch, nás první dvě hodiny provázeli žáci 9. tříd. Vyšli jsme si společně na procházku do lesa, tvořili mandaly z přírodnin a také se fotili u podzimně…
Projektový den v 6. B jsme pojali jako wellbeing. Pohodu jsme si prožili při arteterapii. Bílou křídou jsme ztvárnili na velkou plochu na hřišti u lesa naši představu budovy kláštera. Do kláštera…
Žáci z 5. A si ráno poslechli relaxační hudbu a odpočinuli ve tmě. K relaxaci patří i pobyt venku, a to už páťáci ví, protože šli na procházku do lesa, kde pozorovali rostliny a živočichy. Následně…
2. A svůj první projektový den zaměřila na Wellbeing. Celý den, čtvrtek 24. 10., jsme strávili tím, že jsme si povídali o emocích, tvořili jsme si list důvěry, který nám pomůže, když se nebudeme…
Ve čtvrtek 24. 10. se uskutečnil první projektový den v rámci našeho nového celoškolního projektu s názvem Ve zdravém těle zdravý duch. První projektový den byl zaměřen na téma wellbeingu. Den jsme…
Poslední den projektu jsme věnovali retro hrám a také vzpomínkám, jak to bylo/ mohlo být dříve. Sledovali jsme černobílé zpravodajství, nebo starší pohádky. Den jsme si moc užili a zakončili ho…
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies