1. A a cesta za léčivými bylinkami
Děti z 1. A se po společné snídani plné ovocného čaje vydaly za bylinkami. Během dnešního projektového dne se naučily poznávat užitečné bylinky, kterými se dříve léčilo. Přičichly si k nim a samy…
Děti z 1. A se po společné snídani plné ovocného čaje vydaly za bylinkami. Během dnešního projektového dne se naučily poznávat užitečné bylinky, kterými se dříve léčilo. Přičichly si k nim a samy…
1.B zahájila první projektový den společnou snídaní s čajem. Hrníčeky s čajem si děti také vytvořily, poznávaly bylinky a navštívily podzimní přípravu.
V rámci celoškolního projektu se 6.A. věnovala tématu indického čaje. Školní den jsme zahájili čajovým dýchánkem a popíjením čaje, dále jsme pokračovali sledováním naučných videí o historii indického…
Dnes jsme se tu sešli, abychom se seznámili s nápojem, který pili již naši předci před mnoha lety. Jak jinak poznat tento nápoj než vlastní ochutnávkou. K tomu jsme si přinesli všechny možné druhy…
1. foto Ranní čajová siesta začíná. 2. foto Všechny hrnky jsme v 9. A několikrát naplnili. Na připraveném čaji jsme si pochutnali.
Minulý týden se žáci 5. A vydali do 1. A a 1. B a učili prvňáky na tabletech. Páťáci na nich pracují již celý školní rok a děti jsou na práci zvyklé. Nyní svoje dovednosti předali i mladším kamarádům…
Spolupráce těchto tříd šla vždy od ruky, dneska to nebylo jinak. Obě třídy ukázaly, jak se vzájemně podporují a doplňují a vytvořily krásné návrhy plakátů na Akademii ZaS. Teď je již úkol na 4.C,…
Že si můžeme pomáhat v rámci naší školy, si v pondělí 15.5. ověřily děti z 3.C, které s laskavým přístupem doprovodily děti z 1.B na představení O třech prasátkách. Nejenže si divadlo užili všichni,…
Páté třídy během dubnového projektového dne navštívily výstavu Národního muzea Země. Výstava se zaměřuje na ekologii a udržitelný život na naší planetě.
Díky tomuto projektu získalo několik nevidomých a slabozrakých osob pracovní uplatnění ve svém oboru. Rádi pomáháme ostatním.
Poslední projektový den jsme se rozhodli pomoci opuštěným zvířatům. Navštívili jsme útulek, který má ve zprávě městská policie hl. m. Prahy. Zvířatům jsme přinesli různé dobroty a hračky, doufáme, že…
Projekt 11.4. 1) První hodina: zhodnocení projektu 2) Druhá, třetí a čtvrtá hodina: tělocvična: míčové hry
Žáci ze třídy 5.C se s radotí zúčastnili charitativní akce na pomoc dětem z dětských domovů. Naše velikonoční výrobky se staly součástí charitativního prodeje pro děti z Litoměřic.
Dne 07.03. jsme se zúčastnili programu Linky bezpečí o vztazích. Pracujeme na zlepšení vztahů v kolektivu. Dozvěděli jsme se, na koho se můžeme obrátit při nouzi.
5. A březnový projektový den zahájila již v úterý 7. 3. Do třídy přišly lektorky z Linky bezpečí a kromě seznámení s jejich prací děti učily "Jak být v pohodě". Ve středu jsme workhop reflektovali a…
V rámci projektového dne třída 5. C navštívila Fyziokliniku. Žáci se dozvěděli spoustu užitečných informací a poznatků o lidském těle, jeho stavbě, vývoji a růstu kostí a fungování těla.
V rámci dalšího projektového dne nás ve škole navštívil lektor z organizace Greenpeace. Na úvod jsme si povídali o organizaci Greenpeace - jak vznikla, čemu se věnuje a jaké jsou její cíle. Druhou…
Začít spolu připravilo pro spolužáky, vedení školy a také mateřské školy z blízkého okolí MASOPUSTNÍ PRŮVOD. Do školy dorazila MŠ Hrabákova a MŠ Blatenská. V rámci průvodu jsme se seznámili s…
I během zimy nezapomínáme myslet na ptáčky, proto jsme jim zřídili "kvalitní" obydlí a děti pravidelně kontrolují a doplňují zásoby.
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies